tilbage til it-forum
09:00-10:00
Registering og morgenmad
10:00-10:25
Velkomst
10:25-11:10
Big Data: Din kundedatabase er dit største asset - så brug det dog!
Bliv ekspert på din egen markedsføring: – Sådan undgår du at lade dig forvirre af “tilfældige” eksperter
Content Marketing: De 7 håndgribelige trin til Content Marketing med resultat (inden jul)
Facebook annoncering: De 10 bud 10 ting du SKAL kende til (og bruge) hvis du vil have noget ud af...
HTML Google elsker: Din html er syg og den smitter din bundlinje
11:20-12:05
e-shop optimering: Fejl du ikke skal begå med din webshop
10 psykologiske triggers: 10 psykologiske triggere du kan benytte til at booste salget markant!
Storytelling: FORTÆLLINGEN STYRKER FORRETNINGEN - strategisk storytelling for virksomheder
Video til markedsføring: 15 dos and dont's, når du laver video til din markedsføring
Søgeordsanalyse: Jeg afslører det hele – Sådan arbejder du med søgeordsanalyser i 2015

12:05-12:50
Frokost
12:55-13:40
Konvertingsoptimering på mobile enheder 7 konkrete tips til at hæve konverteringsraten
Cowboytricks til at skrive tekster, der sælger: Lavpraktiske (og dødnemme) cowboytricks
Neuro marketing: Få en step-by-step guide til 3 følelsesvækkende neurotransmittere
Brugeranalyse: Sådan laver du en hjemmeside, der tilfredsstiller dine brugere. Og løfter din bundlinje
8 ikke nørdede Google Analytics Tricks: 8 Google Analytics fejl du aldrig må begå

13:50-14:35
Optimer den mobile kundeoplevelse: 5 data-drevne metoder og værktøjer til optimering af jeres...
e-mail responder strategi: Lær hvordan du opbygger en e-mail autoresponder kampagne anno 2015...
Social Selling: Sådan får du kunderne til at komme til dig
Youtube annoncering: Lær at udnytte YouTube som annonceringskanal
SEO anno 2015: Søgemaskineoptimering nu og i fremtiden

14:30-15:00
Pause
15:00-16:00
60 konkrete tips

09:00-10:00

Registrering og morgenmad

10:00-10:25

Velkomst

10:25-11:10

Spor 1

Big Data:

Din kundedatabase er dit største asset - så brug det dog!
v/ Hans-Kristian Bjerregaard
CEO og stifter af Clerk.io

Målgruppe: Øvede Link til overlay

Bliv ekspert på din egen markedsføring :

– Sådan undgår du at lade dig forvirre af “tilfældige” eksperter
v/ Jannie Ilum Gade og Sanne Dollerup
Kundemagneterne

Målgruppe: Øvede (B2C og B2B) Link til overlay

Content Marketing:

De 7 håndgribelige trin til Content Marketing med resultat (inden jul)
v/ Torbjørn Flensted
Direktør og partner i bureauet SEO.dk

Målgruppe: Begyndere/lettere øvede
Link til overlay

Facebook annoncering: De 10 bud:

10 ting du SKAL kende til (og bruge) hvis du vil have noget ud af virksomhedens facebook-annoncering
v/ Michael Roscoe
Facebookannoncerings-specialist

Målgruppe: Lettere øvede/øvede Link til overlay

HTML Google elsker:

Din html er syg og den smitter din bundlinje
v/ Morten Vadskær
Webshopejer og programmør

Målgruppe: Øvede

Link til overlay




11:20-12:05

Spor 2

E-shop optimering:

Fejl du ikke skal begå med din webshop
v/ Simon Elkjær
IT- og Marketingchef hos NiceHair.dk

Målgruppe: Alle link til overlay

10 psykologiske triggers:

10 geniale content værktøjer, der får kunderne til at elske dig
v/ Cammilla Rysgaard
CamillaRysgaard.dk

Målgruppe: Begyndere link til overlay

Storytelling:

FORTÆLLINGEN STYRKER FORRETNINGEN - strategisk storytelling for virksomheder
v/ Anja Klemp Vilgaard
GetAjour.dk

Målgruppe: Begyndere/lettere øvede Link til overlay

Video til markedsføring

15 DOS AND DONTS, NÅR DU LAVER VIDEO TIL DIN MARKEDSFØRING
v/ Mads Haukrogh

Målgruppe: Begyndere/lettere øvede Link til overlay

Søgeordsanalyse:

Jeg afslører det hele – Sådan arbejder du med søgeordsanalyser i 2015
v/ Sasa Kovacevic
Sasa-Kovacevic.dk

Målgruppe: Øvede link til overlay





12:05-12:50

Frokostpause

12:55-13:40

Spor 3

Konverteringsoptimering på mobile enheder:

7 konkrete tips til at hæve konverteringsraten på din mobile webshop
v/ Mogens Møller
Sleeknote.com

Målgruppe: Øvede link til overlay

Cowboytricks til at skrive tekster, der sælger:

Lavpraktiske (og dødnemme) cowboytricks til at skrive tekster, der sælger
v/ Heine Aaen Hansen
AaenTekster.dk

Målgruppe: Begyndere link til overlay

Neuro marketing:

Få en step-by-step guide til 3 følelsesvækkende neurotransmittere du kan bruge, til at skabe stærkere kunderelationer
v/ Anita Lykke Klausen
anitaxcph.dk

Målgruppe: Øvede link til overlay

Brugeranalyse:

Den ultimative arbejdsproces: Sådan laver du en hjemmeside, der tilfredsstiller dine brugere. Og løfter din bundlinje.
v/ Flemming Klausen
Designchef hos webbureauet Co3

Målgruppe: Øvede link til overlay

8 ikke nørdede Google Analytics Tricks:

8 Google Analytics fejl du aldrig må begå – og 3 tricks der ligger til højrebenet …
v/ Ib Potter
Online Marketingchef ved webbureauet Co3

Målgruppe: Lettere øvede link til overlay




13:50-14:35

Spor 4

Optimer den mobile kundeoplevelse:

5 data-drevne metoder og værktøjer til optimering af jeres mobile kanaler
v/ Brian Egerup Kjærulff
CEO for niche-bureauet Mobtimizers

Målgruppe: Øvede link til overlay

e-mail responder strategi:

Lær hvordan du opbygger en e-mail autoresponder kampagne anno 2015 – fra ”Lead Magnet” til salgsmail
v/ Tue Lindblad
Onlinebijobber.dk

Målgruppe: Lettere øvede link til overlay

Social Selling

Sådan får du kunderne til at komme til dig
Leif Carlsen
Social selling ekspert og medstifter af Social Selling Company

Målgruppe: Alle link til overlay

Youtube annoncering

Lær at udnytte YouTube som annonceringskanal
v/ Martin Trasmundi
SEM specialist

Målgruppe: Lettere øvede link til overlay

SEO anno 2015:

Søgemaskineoptimering nu og i fremtiden!
v/ Henrik Bondtofte
SEO Specialist i Bondtofte ApS

Målgruppe: Øvede link til overlay





14:35-15:00

Kaffepause

15:00-16:00

Golden Hour: 60 konkrete tips

Tre guldkorn fra alle oplægsholdere.

LÆS MERE HER